Vi accepterar följande betalningsmetoder:
Klarna,VISA,Master Card,Maestro,VISA
Betala senare med KLARNA

Få dina varor först. Betala senare. Varje gång du handlar får du dina varor först och betalar efter leverans. Inga avgifter eller dolda förhållanden. Du betalar så mycket du vill. Välj Betala Senare
Du betalar endast när du har fått varorna. Du får en digital faktura från KLARNA och har 30 dagar från fakturadatumet att betala. Följ våra instruktioner om du vill returnera något. Gå till Klarna-appen och klicka på "Logga in" för att betala din räkning. KLARNA kommer att uppdatera dem så snart varorna har mottagits av VaruJakten.
Mer information om Klarna Checkout finns på ps: https://www.klarna.com/se/kundservice/
Betala Med KREDIT / BETALKORT



Tillgängliga kreditkortsalternativ listas ovan. De kreditkortsföretag som listas ovan är de mest använda kreditkorten på denna webbplats. Oroa dig inte om ditt kreditkortsföretag inte är listat, vi föreslår dig att gå vidare och slutföra köpet.
Observera att VaruJakten inte samlar in ditt kredit/betalkortsnummer eller personuppgifter när du gör en betalning. Vid frågor gällande dina transaktioner på vår webbplats, rådfråga din kortutgivande bank för information.
Hur man betalar med kreditkort:
1) Fyll i nödvändiga uppgifter
2) Välj leveransmetod
3) Välj "Kreditkort" i avsnittet "Betalningsmetoder". Din beställning kommer att behandlas och fakturan skickas till e-postadressen
2) Välj leveransmetod
3) Välj "Kreditkort" i avsnittet "Betalningsmetoder". Din beställning kommer att behandlas och fakturan skickas till e-postadressen
Obs.
Du kan försöka betala med ett kreditkort, bara 9 gånger om dagen, detta är en metod för personlig datasäkerhet.
Varför avvisades mitt kreditkort?
Se till att kortdata och personlig information har matats in korrekt. Nedan följer några av de vanligaste orsakerna till att du avvisar ditt kreditkort:
1. Otillräckliga medel för orderbetalning
2. Försök att köpa begränsade produkter i ditt land, till exempel elektroniska cigaretter eller vuxna leksaker
3. Kortet har upphört att gälla eller, om nytt, inte har aktiverats
4. Betalningssessionen har löpt ut
5. Ditt kort listas som stulet eller förlorat